på restaurang med mina väninnor...

0kommentarer

Har varit på parmiddag med fyra andra par. Eller par och parmiddag... Jag var den enda som kom dit själv. Det brukar vara så i mitt umgänge. Mina vänninor kommer med sina  respiktive och så Sandra kommer själv. Jag har lärt mig att gilla läget. Förut tyckte jag att sånt var jobbigt, men nu förtiden är jag tillräckligt gniden för att kunna skapa en skön atmosfär utan respektive. Jag ska inte sticka under stol med att det kan vara rätt tråkigt att det är så, men mina föregående förhållande har sett ut precis likadant. Jag har inte mina män inlindande kring mitt lillfinger som övriga flickvänner verkar ha.  Då är det inte så att pojkarna ligger hemma och zappar framför tvn. Nej, nej det finns viktigare projekt på gång. Viktigare projekt än en middag för deras del. Whatever pizzan var kempegreat!

Kommentera

Publiceras ej