tamponger

2kommentarer

assa en sak jag inte har fattat. Varför får man inte slänga tamponger i toaletten? Jag har typ aldrig gjort det för jag har lixom en inre vision inom mig som säger "nej, inga tamponger i toaletten, då kan det bli stopp". Men vafan? Hur kommer det sig då att människor kan bajsa asbigga bajskorvar i toan utan att det blir stopp? Det är ju inte precis som att det står en lapp "va vänlig lägg stora bajskorvar i saneringspåsen". Så numera slänger jag mina tampisar i toan, för än har det inte blivit något stopp. Dessutom är det faktiskt frächare att slänga dom i toaletten än att JAG ska behöva plocka äckliga menstamponger när jag städar i Sickinge typ... Såndär viktig fakta lixom!

2 kommentarer

Jar Head

03 Oct 2011 14:24

Det kanske inte blir stopp i toan, men det blir stora problem på reningsverken när folk slänger tamponger, kondomer, snus osv i toaletten. Så det är därför vi uppmanas att inte slänga vissa saker i toan. =)

sannie svarar

04 Oct 2011 00:17

jasså det är därför! Tack nu vet ja :)

Kommentera

Publiceras ej