FTP

0kommentarer

oj vad jag bloggar frenetiskt känner jag.. Måste vara kaffet jag nyss drack! Assa jag bli så trött! HAHA.. Ni vet den där historian om att polisen jagat en mc med två personer som körde våldlöst och sen att han dog efter det? (föraren alltså). Jag tycker det är fel av polisen faktiskt! orkar inte göra mig till svars här riktigt.. Men, jag har förståelse för att polisen ska göra sitt jobb, men till vilket pris? kommenterade en "motståndare" på facebook... Åh ännu tröttare blir jag på dem idioterna som inte vågar ha några egna åsikter.. HAHA! Om det är en person som är "poppis" måste alla tycka likadant. Så är det verkligen i ljungby. Om någon skrivit att den är t e x sjuk så måste alla kompisar i detta gänget och alla som vill ingå i den vänskapskretsen kommentera och "gilla".. är så jävla glad över att jag aldrig har umgåts i såna bekräftelsegäng. sen det roliga är att den typen av folk som skrivit att det är Mc-förarens fel att han dog eftersom han körde så snabbt och våldlöst.. Det sjuka är att dom själva kan tycka att polisen gör fel om de är utslängda från puben. Men, de e lugnt! Då ska jag öppna min käft och säga "dom gör bara sitt jobb" HAHA.


Ps: Jag har självt tyckt att polisen har varit dum i huvudet många gånger.. Men jag har tänkt efter och förstått ju mer tiden går att de gör saker för vårt eget bästa. Men att rentav jaga en mc-förare som de dessutom inte har någon chans att stoppa...? och straffet är böter. Det känns lite onödigt. Nu är snubben död och man kan inte skylla på någon. Tycker bara att polisen handlade fel i detta läge!

Kommentera

Publiceras ej