Gnäääääääägggg!!!

0kommentarer

märkessaker är en världslig sak.. Jo, men försök säga det när vi lever under 2012 och hästaffärerna kryllar av snygg utrustning! Jag gillar det enkelt, snyggt och smidigt. Och det kostar tydligen! Sen ska jag väll envisas med att om man nu har ett stort intresse för någonting, spelar pengar ingen större roll. Just det, pengar är egentligen NADA. Bara några papperslappar fullt med bakterier av alla händer de varit i. typ. Tänk om det vore så. Känns svårt att tänka så när man e fattig.
Ett veredus-schabrak! 649 kr. Sen såklart matchande öronhuva till.
Whitiker! Älskar dessa, stilrena och bra kvalitet. Har själv ett i svart, men funderar på ett rött. Vill även ha en luva, men undrar om det blir "för mycket"? Ser det konstigt ut om man har en blå kavaj? hmm.
349 kr. Snyggt och jag vet att min häst klär i grått. Passar dessutom min tävlingsoutfit!
Någon som vill sponsra mig? hihi

Kommentera

Publiceras ej