JAAA! (hästsnack)

0kommentarer

har beställt ett GG-schabrak inkl luva! Jag är jätteglad över det, även om jag kommer att få leva fattigt resten av månaden! Min mening denna månaden var att köpa ett nytt schabrak och luva och nu har jag ju lyckats med det ;).
Blev det schabraket som syns i vänstra hörnet på bilden. Har redan det högst upp i det högra hörnet! Gillar dem schabraken, bra passform och stilrena!! Elmer är anmäld till två tävlingar! Dock ska inte jag hoppa! Vet att folk stör sig på det, men hallå? Man måste vara realistisk! Jag har ingen avsikt att tävla Falsterbo, men om man känner att hästen kan ha den kapaciteten, varför inte satsa? Min tid kommer... Men jag e jävligt tävlingssugen. Tränade igår med Elmer. Gick OK! Båda va lite ringrostiga, men vi behöver några träningar på oss för att komma igång! Nu ska jag bort till stallet och bland annat fixa min utrustning som blev helt förstörd igår av det skyfall som vi fick vara med om! :( Hade lixom putsat alla grejorna innan också! Haha.. Men jag tycker det är rätt kul att putsa (iaf om man har fina grejer).. Nehe, nu ska jag åka! Har en heleveteskväll! Ska lämna in hemtenta :O. Vet faktiskt inte om jag kommer bli klar! Hoppas det! Annars kommer jag få sån jävla ångest.

Kommentera

Publiceras ej