man blir tråkig av förhållanden.

0kommentarer

 

 

jag har uppmärksammat, upplevt, blivit påmind om hur tråkiga vi människor tenderar till att bli när vi binder upp oss. Förutom vår ombytta livsfilosofi. Ja, alltså det uppenbara att man skippat fester och istället föredragit mysiga hemmakvällar, så är man fruktansvärt tråkig på andra plan också. Vi pratar ofta om våra killar och om hur bra och roliga dem är. Våra nya renoveringsprojekt eller om överraskningar, skriver om dem på blogg, ja överallt får killarna uppmärksamhet. Jag påstår inte att killarna inte ska få detta stora utrymme som de faktiskt får, utan det som jag tänker på mest är. HUR FAN STÅR NI SINGLAR UT MED ATT HÖRA DETTA TJAT? Hade jag varit singel och fått bemötas av all denna hysteri kring förhållande hade jag blivit helknäpp! Tro mig, jag har erfarenhet av detta och har själv grävt min egen grop.. ändå spatserar jag fram med ett leende på läpparna och berättar glatt och oprobroblematiskt om mitt förhållande! Även om jag har det underbart just nu, så ska jag försöka tänka på mina singelvänner där ute som faktiskt ta sig tiden och drar ut mig ibland! För det är inte så att jag inte gillar att festa längre. Det är mer en fråga om resurser till tillfrågan!

Kommentera

Publiceras ej