Sjukan

0kommentarer

Tog det stora steget och anmälde mig till sjukan. Var där igår och berättade mina symtom. Slutade med att de tog en massa blodprov och även EKG. Tur att jag fick en kvinnlig sjuksköterska när jag skulle ta EKG.. Var inte så sugen på att showa mina bröst för den ordinarie läkaren! Kändes fett töntigt att vara där. Har en känsla av att mina värden kommer vara bra och att det inte kommer finnas något att göra. På ett sätt hoppas jag att mina värden ser annorlunda ut, så att jag kan få medicin och få bukt med mina problem. Jag är lixom rädd att värderna är bra och att jag ska klassas som "psykiskt sjuk och deppig" och det är inget man vill skylta om precis.
Sist jag va hos läkaren var 2007 ( årlig kontroll I guess) och det säger ganska mycket om att jag för övrigt är en ganska frisk person som inte hycklar och går till läkaren i onödan.

Kommentera

Publiceras ej