Soffliggaruppror!

0kommentarer

jag och min partner har hamnat i ett tråkigt mönster som jag tror många par tenderar till att hamna i efter ett tag.. Jag sitter framför tv:n och äter onyttigt snax och väntar på att han ska ta hem storkosan på nätpoker som för övrigt inte har gjort sig synlig.. (än). Det enda som gynnas av det här, är min rumpas connection med soffan!
- men så igår tänkte vi att vi skulle ut och svira lite. Och nej, det är inte kul att gå ut med sin kille!
För det första; man märker alla bekräftelsespärrar som killar faktiskt har.
För det andra; att vara på en fest med bara killar och några ynka brudar aka torrisar känns sådär.
MEN till det postiva! Inträde, dricka, jackinhägning, dricka från baren, fyllemat, dagen-efter-mat- CHECK, CHECK, CHECK!
Tack älskling för att jag slapp övertrassera mitt konto iaf! <3

Kommentera

Publiceras ej