svettas

0kommentarer

jag har dödens träningsvärk. Blev inget gym idag, då jag var lat nog.. Men däremot cyklade jag till stallet i en jävla motvind med en överpackad handväska i korgen och en willyskasse full av kläder på pakethållaren! YEEY LIVIN THE DREAM! först tänkte jag "assa det går ju riktigt bra det här.. Ska cykla varje dag till stallet"
några minuter senare: "Jag ska aldrig mer cykla!! (svettig rygg och flåsar som en hund). Glöm inte att jag måste ta mig förbi hela staden i lortiga ridkläder för att komma hem. Hoppas någon såg mig!!! Hoppas folk tror att jag e hurtig också! (fast det är jag ju.. ibland).
Jag tycker ändå att jag har fått in ett ganska bra flyt på träningen.
Visst, jag tränar inte kanske fem dagar i veckan alltid, men det är ändå regelbundet.
Det tråkiga är att jag inte har gått ned ett enda gram!!! Jag är medveten om att man måste ändra kost
och sådär, men styrketräning vs kondition borde ju ändå få mig att tappa några kilon? Om det så är vätska!?
Däremot känner jag att jag har blivit mycket starkare och det är det som får mig att vilja fortsätta att träna på gym.
Nej, nu ska jag sluta deppa och istället lägga fokus på morgondagens träning!

Kommentera

Publiceras ej