Allmänt tjaffs

1kommentarer

 
 
 
Dricker en kopp kaffe. Sånt där Neskaffe. Tycker att den sortens kaffe är lite underskattat faktiskt. Hur smidigt som helst och det smakar även bra. Däremot kan jag väll hålla med om att det är lite mysigare att höra kaffet bryggas! Idag har jag jobbat och jag fick verkligen en superhärlig runda. Allt bara klaffade och alla gamlingar va nöjda. Efter jobbet hamnade jag i någon sorts sängkoma och efter det hade jag ingen ork till någonting! Det fick bli så att hästen fick vila idag. Nu efter förtäringen av kaffet känner jag mig genast mycket piggare och funderar på en pw mot kvänjarp. Ser ut som jag har lite grus i ögonen, men jag ska nog piggna till! Imorgon jobbar jag kväll och jag har verkligen längtat efter det! Mycket sköööönare :)

1 kommentarer

Lisa

09 Aug 2012 19:44

Haha snälla systar vi är!! Kan tro att de är stökigt där med ja! Men de lär sig nog tillslut.. :P Ja synd du inte va ut ju! Hade vatt skoj å ses :) Du missade dock inget speciellt ;)

Kommentera

Publiceras ej