det börjar kännas

1kommentarer

att jag och min pojkvän har varit borta från varandra i veckor nu. Är jag töntig av mig om jag räknat efter sammanlagt hur länge vi varit ifrån varandra tills han kommer hem igen? Svaret är fem veckor. Jag står inte ut. Nog för att man behöver ensamtid, men fan inte så länge!!! Vi ringer och pratar med varandra varje dag, men det är ändå inte samma sak. Vi är inte paret som kan prata i timmar på telefon direkt. Jag blir sur tillslut. Bara en sån sak som att han säger " Vi ses och hörs snart gumman".Snart!??? Om tre fucking veckor, det är INTE SNART! Nu vill jag bara börja skolan och återgå till gamla rutiner igen. Ja, jag fungerar bäst på rutiner och jag är ruskigt trött på att jobba.. Särskilt med tanke på att man inte får någon valuta för det. En hel sommar har gått och den man vill umgås med helst har man knappt träffat. När jag väl har tid att kunna hitta på något så finns han inte ens här..

1 kommentarer

Lisa

06 Aug 2012 19:53

5 veckor!? FYFAN, rent ut sagt... Niklas å jag har max varit ifrån varandra 3 veckor å de va jobbigt.. Lider med dig i massor! Hoppas tiden går fort (fast det vet jag att det känns som att den inte gör..)!

Svar: ja vet :O inte konstigt att man bli deprimerad! det känns inte att det går fort :( Jag kände att jag var lite väl positiv när jag skrev ett inlägg tidigare om att man "behöver vara ifrån varandra!". Upptäckte att det inte alls var bra. Inte så länge iaf!
SannieStyle

Kommentera

Publiceras ej