i motvind

0kommentarer

INTE KUL! allt går emot mig. För det första kanske jag inte få göra mitt examensarbete eftersom det av olika anledningar blev en försenad ansökan! Jag skrev till studievägledaren i hopp om att få lite empati, men istället fick jag ren smutskastning nedskrivet med gemener samt versaler rakt framför ögonen.... Antagligen och förhoppningsvis vill hon bara skrämmas och jag hoppas i höjden av allvaret att jag får skriva det, då jag bara vill bli klar med mina studier. Igår jobbade jag kväll och det gick bra. Bra förutom att jag fick med mig två nycklar med mig hem. Telefonen ringde tidigt i morse och jag gick miste om en sovmorgon. Jag som inte kunnat sova på hela natten pga all stress. Så fick köra och lämna nyckel. Sedan ringer telefonen igen och då visar det sig att de behövde en till nyckel som jag var tvungen att lämna! Nu ska jag snart bort till stallet och stressa för att knoppa min häst som ska på tävling i morgon. Ikväll blir det jobb igen och jag känner mig inte riktigt på hemmaplan i hjärnan för tillfället. Som pricken över i:et sprack mina favvo-byxor igår :(. tror dom kostade ca 199 kr, men dom var bäst! Cred ska Mikaela ifrån min klass få! Hon är så förstående och kan till och med få mig lugn ett tag efter att ha pratat med henne på chatten! Jaja, tänk positivt, tänk framåt! Det här måste gå.

Kommentera

Publiceras ej