Jag är en bitter människa

0kommentarer

iaf när det kommer till facebook! Skäms lite över att jag ens orkar lägga ner energin på det här inlägget, men jag är "vän" med en tjej som HELA tiden lägger ut bilder på sin kropp! JA, VI VET ATT DU HAR SNYGG KROPP! Fatta bara inte grejen att hon ska lägga ut samma typer av bilder. Bilder där man inte se hennes ansikte, utan som enligt mig bara symbolisera hennes långa ben och smala mage. Man ser lite av hennes hår också. En komisk sak är att hon byter inte speglar... Hon har (jag har räknat ut) 14 stycken spegelbilder på sig själv & hennes kropp i samma typ av spegel. ENJOY! jaja killar gillar väll det dom ser antar jag. Nähe jag ska inte lägga näsan i blöt. Jag kanske bara är avis eller ingen bättre människa själv... Jag har ju typ 567845 hästbilder HAHA.. Kanske inte så mycket intressantare det!? Men jag tycker hästen är vacker! :)

Kommentera

Publiceras ej