kärt återseende

0kommentarer

igår var dagen med stort D! ja, min älskling kom ju hem.. Så tillbringade dagen i växjö. Den började med storhandling. Jag handlade en hel del mat och fyfan vad dyrt det är! Jag vet ju inte vad saker och ting kostar eftersom jag fortfarande bor hemma och har dessutom levt på min pojkvän (Badass I know). Idag körde vi ett hårt gympass på morgonkvisten vilket både var välbehövligt och väldigt skönt... Efteråt iaf ;). Vi besökte såklart hästaffären och som vanligt lyckas min pojkvän hålla låda och göra sig hörd. Denna gången var det inte bara jag som behövde hästsaker. Utan han behövde nämligen ett speciellt schampo/balsam som var gjort för hästar. Han har tydligen fått för sig att det schampot ska vara något utav det vanliga och därmed stärka håret... "Eyyy har ni de där MAN N TAIL" schampot? Sen hade han långa diskussioner kring hår. Dom måste trott han var bög hahaha!

Kommentera

Publiceras ej