Med hösten kommer även början på något nytt.

0kommentarer

Det märks att Sommaren börjar närma sig sitt slut. Mina ögon gråter bokstavligen krokodiltårar över att inte vara brun & barbent. Mitt hjärta har fått tampas med att hålla kärleken vid liv via distans och med sensommaren kom också förberedelsetrubbel inför skolstarten... Men det gör inget! Hösten är lite cozy ändå! Jag älskar förväntningarna som ligger i luften inför nya projekt och utmaningar. Den där nytändningen vid skolstarten och alla nollningsfester på campus. Jag måste medge att jag är lite glad över att lekstugan är över. Det här är hösten som jag kommer ta träning på största allvar! Hösten där jag ska plugga och göra min slutfinish. OCH SÅHÄR BLIR JAG ALLTID. Ny säsong= ny start. Det kan handla om en ny hårfärg, ett nytt löfte eller som en minnesvärd föregående start, då jag ville ändra min dåvarande singelstatus. Mitt fokus denna höst ska balansera främst på struktur. Återkommer om jag skulle lyckas.
 
 

Kommentera

Publiceras ej