när man känner sig värdelös

0kommentarer

rider på världens finaste häst, men det kan ju kvitta när man är en ryttare som inte kan hoppa! Fan, dagens hoppning i paddocken gick skit. Kom nära på hinder, hoppade av för långt, tog för mycket förhållningar, hade undertempo och hade för stor galopp! Tur att hinderna var nedgrävda så att vi slapp kracha! Ja det gick så dåligt. Däremot hoppade vi mycket bättre sista rundan och kom bra på allt. Men det hjälper inte! Jag bär av mig all usla ridning innan dess. Undrar varför jag håller på med hästar? Ska det vara så jävla komplicerat att komma rätt på ett hinder och ge hästen en ärlig chans? TYDLIGEN. Något som är säkert är att jag behöver träna hoppning mycket mer! Så egentligen kan jag inte klaga så mycket, då jag inte tränat något. Fast kan man inte få lite flyt någon gång bara. Fan allt känns piss. Åka till stallet och slita varje dag och sedan kan man inte ens hoppa sin egen häst. Jag har ju till och med haft han på "tillridning" men ändå lyckas jag inte. Tänk om han inte hade varit på det? Då hade jag ju aldrig kommit över ett hinder. Ush har jätte dåligt självförtroende och tycker synd om mig själv. Hållt på i flera år med hästar och känner inte att jag utvecklas ett piss. Önskar jag hade varit bra på typ dans eller något.



Kärlek till världens finaste häst. Jag är inte värld dig. Jag kan inte ens rida längre... :(

Kommentera

Publiceras ej