ett litet "hej" i pluggstöket

0kommentarer

Åh jag är så jävla trött i hjärnan. Sönderstressad över att vi inte ligger i fas med examensarbetet. Men det är faktiskt inte mitt fel! Utan vår handledares fel. Vi fick lixom inte svar på två veckor om våra intervjufrågor var "ok" och när vi väl fick svar var dem inte bra... Så vi ska göra vår första intervju imorgon (!). Medan alla andra kurskamrater är färdiga med resultat och analys etc. Något bra i eländet är dock att jag sålt mina ridstövlar. Fick 1000 spänn för dem, så nu kanske jag har råd att köpa någon julklapp iaf. 
 
 
Ps: Igår när jag skulle gå på bibliotekets toalett hade någon jävel bajsat ner hela toan. Det var lackerat i hela toastoastolen av brunt bajs. Det var så äckligt att jag beslutade mig för att inte ens göra mina behov där inne. Så jag gick ut. Efter mig kommer såklart en skitsnygg tjej och ska gå på toa. KUL!!! Det var inte jag som sket i kaklet så du vet!

Kommentera

Publiceras ej