mår som en påse skit

0kommentarer

eller ja, jag gjorde. Det där med fira och svira. Det rimmar lixom inte i mina öron. Med den kombinationen lyckas jag alltid må helt pissed off dagen efter. Att jag aldrig lär mig? Jag har varit så jevvla bakfull idag. Kvällen blev inte riktigt som jag och min kurskamrat hade förutspått. Vi skulle åka in till stan för att dansa, men vi åkte in till stan och gick in på ett uteställe utan dansgolv! Så vi åkte hem igen. Dansade hemma hos oss i dimman, mörkret och all rök. Dansa till reagge vid midnattstider är jag så jävla grym på. Inga hämningar, ni vet. Inte lång tid därefter la jag mig i sängen och somna. Så min kompis gick på efterfest utan mig. Sen vaknade jag upp av att jag  ville spy. Så spydde spaghetti och köttfärsås :/. Ja och så har dagen fortsatt! Tackar gudarna att det finns toalett på bussen! Blev nåt så jävulskt "åksjuk" så jag fick äran att lackera deras toalett med mitt maginnehåll, bestående av yoggi, juice och en macka med skinka och ost. Ganska dålig magsmältning kom jag fram till att jag hade där på toaletten. ALDRIG MER alkohol assa... Nya nyårslöftet?

Kommentera

Publiceras ej