min önskelista

0kommentarer

jag har en liten önskelista på saker som jag vill ha. 1. En ny väska. Det ska få plats ganska många böcker, plånbok och kläder i den... Min wannabe "Gucci" väska som jag har haft nu i tre år börja ta sina sista andetag.. Men jävligt praktiskt är den! 2. Jeffery campbell skor <3 jag kan vara den enda tjejen i världen som inte äger dessa skor. Okej, inte riktigt men det känns nästan så! Såg också att det var halva priset på dom i en affär i växjö! 3. schampo! Jag vill ha ett dyrt schampo som gör håret glansigt, får det att växa mer och att håret är hållbart. Finns något australiskt schampo som luktar jättegott! Ligger under hundralappen nu, då det är rea på det också! 4. Träningskläder! Noppiga och urtvättade brallor får väll vem som helst att sacka från träningen.. Vill ha ett par från NIke och ett färgglatt linne, 5. Nyårsklänning! alltid denna stress... Vill ha en bekväm, snygg svart klänning som man inte ser tjock ut i! 6. Smink. Behöver foundation, puder och ögonskugga. 7. Hästgrejjor! "Behöver" ett nytt träns, schabrak och annat trams 8. Kommer inte på nått mer. Det är ganska patetiskt det här med önskelista. Jag vet att jag inte kommer få något av det här ändå, men jag kan ju alltid köpa nått själv. hejsvejs

Kommentera

Publiceras ej