så jävla trött på att gå omkring ful.

0kommentarer

Hej och godkväll. Jag kan inte sova. Ligger och tänker om mitt utseende. Patetiskt och ynkligt, jag vet. Men det är fan jävligt frustrerande att vara fattig jämt och ständigt! Jag brukar vanligtvis kunna handla ett eller möjligen två klädesplagg efter mitt CSN-bidrag. Kläderna som jag handlar måste vara nödvändiga klädesplagg! (oftast blir det dock inte så, då jag tycker klänningar av olika slag är roligare). Aja, men vad jag ville komma fram till; Man mår så jävla dåligt över att inte kunna ta på sig något som man verkligen tycker är snyggt eller gillar... Eller som nu när det är skitkallt och jag tvingas gå runt i ett par gympadojjor och frysa ihjäl-just för att jag inte har råd med ett par nya vinterskor. Eller att jag och min pojkvän har bestämt att vi inte ska köpa julklappar till varann för vi har inte råd.. Jag fattar inte hur jag kunde gå med på den idén? Han ska fan ta mig köpa present till mig.... ÅH! Jag är verkligen sur på allting som har med ekonomi att göra. Nu är ju vårt nyårsfirande fuckat också. Behöver jag nämna varför? Jo för att biljetterna till Stockholm kostar 1000 spänn. Så nu har jag ingen stans att fira nyår heller. Och tydligen har jag min pojkvän bestämt att åka till Malmö och fira, vilket också gör mig jävligt lack!

Jag är en jävla bitch idag, så passa er!

Kommentera

Publiceras ej