kluven

0kommentarer

fan jag kan inte bestämma mig över om jag antingen är avis, förbannad eller efterbliven?
Jag känner mig ungefär som en socialdemokrat som ska argumentera mot en moderat. Jag menar, hur jag än vrider och vänder på något kommer jag aldrig kunna få över någon under mitt parti och livsfilosofi. Men det kanske inte är så viktigt eller? Åtminstonde trodde jag inte det från början, men nu börjar jag tveka.
Sen på tal om annat är jag så jävla SKOLTRÖTT! Vill bara skita i allt osm har med plugg att göra. Men jag vet ju att man inte kan fly från sina problem, utan man måste ta itu med dem istället! Därför är jag glad att jag föddes med en otrolig kämpaglöd! Friheten kommer att komma när den är befogad. Jag har hela livet på mig! Jag behöver inte åka utomlands just nu. Jag kan göra det sen. Sen när jag har en fast punkt att falla tillbax på. Ja, då kan jag skratta åt alla de som inte är klara med sina studier eller de som fortfarande inte vet vad de ska jobba med.
Ja, jag e bitter!!!

Kommentera

Publiceras ej