Sanniestyle back in the days!

0kommentarer

Känner ni igen sanniestyle?
Jag var inne på bilddagboken och fick mig ett par goda skratt. Nedan kan ni läsa en fin novell som jag skrev när jag var fjortis. Shit, jag verkade ändå rätt rolig på en tiden! HAHA
FERRE! m elin m.
jaha! de var ju tragiskt. När jag kom till festen hann jag stanna i  ungefär 30 min. Sen kom snuten. Då hade ngn granne tjallat pga ljudnivån. Assså palla!? När man bor i hus får man väll göra vad man vill :P
ah och sen började alla mucka med polisen å så. Asså vrf inte bara vara smarta och hålla käft!? men neej alla killar ska vara så jobbiga när dem är fulla. hah!
iaf vi fick bege oss. Och sen kom ngn dum jävel på att vi kunde sitta på fotbollsplanen vid Lagavallen och supa.. Bara det att d¨kom polisen igen. Och vi gömde min väska med 2 öl som vi fått. Och en Absolut vodka, som låg i en strumpa...
Sen efter ett tag när vi skulle gå.  vi tänkte vi kunde hämta väskan efter polisen stuckit) Men nehe...
polis- öj det ligger en till väska här  borta..
Elin- ( räddar mig), men Sandra hittar du inte din väska?
Jag " asså jag måste ta tag i min väska dne var fan helt ny och dyr med. " faaan.
Sandra: oj jaha, där är den ju, min väska! :D
polisen: jaha det ligger två öl här, hur gammal är du?
Sandra: 18...
Annan polis: vi skriver upp det här då, när är du född?
Sandra: så säger jag såklart mitt riktiga :P dvs, jag är inte 18 ;O så skrev polisen upp mitt namn och personnr å sånt :P
Sandra: okej, men asså det är inte mina öl det är ngn annans, för dem la det i min väska för att jag skulle ta hand om det för att ni inte skulle ta det :D
Polisen: jaha okej.
Sandra: jaha men vad händer nu då?
Polisen: ja det enda som händer är att vi skickar ett papper hem.
Sandra: men det är ju inte mina öl? Nu kommer jag få massa skit hemifrån pga det här och det är inte ens mina! :D hahaha ( hittade jag på ).
Polisen: okej.. men vi gör så här, vi skiter i det vi skriver okänd källa som på alla andra ölen som hittades här. Du är ju nykter med så..
Sandra. Okej :D ja ni gör ju bara ert jobb^^ ( fjäsk) Fitt-polis!!! snodde våra öl ;(
MEN, vodkan är kvar tänkte vi, den kan dem inte ha hittat för vi la den i en strumpa i gräset! :D så åkte vi dit och skulle leta efter den. Men den var borta. Jag och elin var desperata!! :( :(
Slutade med att vi gick hem till Martin med nårra pack, och kollade på nyaste Halloween. Lite läskig. Drack lite och åt chips. Sen cyklade hem och elin sov hos mig :D
FERRE! m elin m.
jaha! de var ju tragiskt. När jag kom till festen hann jag stanna i  ungefär 30 min. Sen kom snuten. Då hade ngn granne tjallat pga ljudnivån. Assså palla!? När man bor i hus får man väll göra vad man vill :P
ah och sen började alla mucka med polisen å så. Asså vrf inte bara vara smarta och hålla käft!? men neej alla killar ska vara så jobbiga när dem är fulla. hah!
iaf vi fick bege oss. Och sen kom ngn dum jävel på att vi kunde sitta på fotbollsplanen vid Lagavallen och supa.. Bara det att d¨kom polisen igen. Och vi gömde min väska med 2 öl som vi fått. Och en Absolut vodka, som låg i en strumpa...
Sen efter ett tag när vi skulle gå.  vi tänkte vi kunde hämta väskan efter polisen stuckit) Men nehe...
polis- öj det ligger en till väska här  borta..
Elin- ( räddar mig), men Sandra hittar du inte din väska?
Jag " asså jag måste ta tag i min väska dne var fan helt ny och dyr med. " faaan.
Sandra: oj jaha, där är den ju, min väska! :D
polisen: jaha det ligger två öl här, hur gammal är du?
Sandra: 18...
Annan polis: vi skriver upp det här då, när är du född?
Sandra: så säger jag såklart mitt riktiga :P dvs, jag är inte 18 ;O så skrev polisen upp mitt namn och personnr å sånt :P
Sandra: okej, men asså det är inte mina öl det är ngn annans, för dem la det i min väska för att jag skulle ta hand om det för att ni inte skulle ta det :D
Polisen: jaha okej.
Sandra: jaha men vad händer nu då?
Polisen: ja det enda som händer är att vi skickar ett papper hem.
Sandra: men det är ju inte mina öl? Nu kommer jag få massa skit hemifrån pga det här och det är inte ens mina! :D hahaha ( hittade jag på ).
Polisen: okej.. men vi gör så här, vi skiter i det vi skriver okänd källa som på alla andra ölen som hittades här. Du är ju nykter med så..
Sandra. Okej :D ja ni gör ju bara ert jobb^^ ( fjäsk) Fitt-polis!!! snodde våra öl ;(
MEN, vodkan är kvar tänkte vi, den kan dem inte ha hittat för vi la den i en strumpa i gräset! :D så åkte vi dit och skulle leta efter den. Men den var borta. Jag och elin var desperata!! :( :(
Slutade med att vi gick hem till Martin med nårra pack, och kollade på nyaste Halloween. Lite läskig. Drack lite och åt chips. Sen cyklade hem och elin sov hos mig :D
hahaha idag skulle jag laga kikärtsgryta xD men vet ni vad!? jag klarade det! :D wehooo! vet inte fall hon tyckte om det men whatever.. och hos den personen får man alltid ta med sig egen lunch. och jag hade bara äckliga mackor med mig, så när hon låg och sov tog jag lite av den maten jag hade lagat! för det var endå så mkt, och hon märke inte det endå :P
hahaha idag skulle jag laga kikärtsgryta xD men vet ni vad!? jag klarade det! :D wehooo! vet inte fall hon tyckte om det men whatever.. och hos den personen får man alltid ta med sig egen lunch. och jag hade bara äckliga mackor med mig, så när hon låg och sov tog jag lite av den maten jag hade lagat! för det var endå så mkt, och hon märke inte det endå :P

Kommentera

Publiceras ej