sliskig utekväll

0kommentarer

Oh my det var längesen man var på en sådan jädra efterfest! Jag och elin hamnade på en och den varade länge. Med andra ord till klockan 06.30 på morgonen! Kan inte varit roligt för hennes stackars pappa att hämta oss i det skicket och så tidigt på morgonen. Festen var rolig. Vi drack bodyshots och jag är glad att jag inte fick dricka ur den håriga jäveln! Ursäkta, men assa det var så sjukt äckligt. Killen klädde av sig sin tröja som ingenting hade hänt. Där väntade Amanda och skulle dricka sprit hur hans navel!!! Undrar hur många hårstrån hon fick med sig? Elin fick dock dessvärre den värsta uppgiften. Att klunka en halv lite vin ungefär. Såklart ville hon ju visa sin största styrka så bra som möjligt, vilket resulterade till en härlig spya på toan lite senare. Åtminstonde vad vi fick höra!
Själv uppmanades jag att svälja en tesked kaffe. Det var lagom torrt och när jag vaknade dagen därpå hade jag fortfarande kaffebönor mellan tänderna, euhhh! AJa lyckad kväll ändå!

Kommentera

Publiceras ej