to do list before 30

1kommentarer

ah en sådan har jag typ...
-ha en månadslön på minst 25 tuss
-Tävlat 120 hoppning med Elmer + placering
-ett långt, vårdat och tjockt hår
-väga 55 kg
-varit med i tvprogram
-testat på tv-livet
-skaffat nya bröst
-tattoerat mig
-lärt mig ett nytt språk
-skaffat unge
-Varit i Thailand,  USA och Indien, Ryssland, Paris mfl.
-bo i hus ev. köpt lägenhet
-skaffat en fyrhjulsdriven bil
-flyttat från ljungby
-träffat nya vänner
-har kontakt med mikka och elin ofta
-börjat med en ny form av aktivitet
-skaffat mig en alkoholgräns som är måttlig
-arbetar på ett jobb där jag trivs varje dag
-tagit ut farmor på utlandssemester
-ha  vita tänder
OSV.. OSV.. Listan e lång!

1 kommentarer

Lisa

15 Feb 2012 21:43

Tack Sandra! :) Haha, humörsvängningarna kändes av här med ;) Haha! Ja, sätter ekonomin stopp är de ju jobbigt men man kan faktiskt träna bra utan jobb, bara ett tips ;) Jag har kört många extrapass hemma! :) Jag brukar också gå upp i början därför ställde jag mig inte på vågen en enda gång första två veckorna, jag visste att det skulle få mig att sluta. Så skit i vågen, ställ dig INTE på den förrän efter 2-3 veckor. Det kan ta tid innan man ser resultat, se bara på mig som hade 5 veckor å ändå blev de "bara" 1,2 kg å några centimeter.. Det är viktigt att komma ihåg att muskler väger mer än fett så allt som är minus är bra å betyder att man lyckats!

I know you can do it!! :)

Kommentera

Publiceras ej