en liten resume från jul och nyår

0kommentarer

vi gjorde en 50/50 jag och min kära. Han firade jul hos mig och jag firade nyår hos honom, enkelt, rättvist och lugnt!
Jag arbetade förra året på nyår, men detta året var jag istället i Ösmo och firade nyår ihop med hans familj. Det var trevligt. vi käkade god mat och jag fick ett fint halsband! Hör och häpna, men vi var faktiskt nyktra hela kvällen och hur pretto det än låter, så var det så sjukt skönt att vakna upp dagen därpå utan den där nedrans bakfylleångesten som snabbt kommer ikapp verkligheten efter en vild festnatt. Jag är fortfarande kvar här,men imorgon far vi hemåt Småland! Det ska bli skönt för det är ganska dött här och jag är van att alltid har nått att göra tack vare mitt genuina intresse för hästar. AJa, sorry att jag bloggar så tråkigt, men när jag kommer hem då ska jag minsann blogga om spännande upplevelser och förmågor jag har varit med om. Saker som man inte kan blogga om på bortaplan på någon annans data. God fortsättning! Sanniestyle

Kommentera

Publiceras ej