en sak som jag stör mig på.

0kommentarer

jag är en riktig bloggtorsk. Jag läser olika bloggar dagligen. Varför? Jag har inget att göra och när jag ska plugga är det helt enkelt roligare att göra annat. En sak jag har kommit underfund med är att alla "kända" bloggare klagar på att folk är så orättvisa mot dom och att deras vänner utnyttjar, lever på deras behag osv. OKEJ, jag förstår att det inte är det minsta roligt... Men vad är der för vänner då? Sen en sak jag inte fattar heller. Dom utlämnar sig som att de har mycket pengar!? Visst en del håvar säkert in en hel del pengar, men en del kanske tjänar typ 25 000. Det är mycket pengar för mig som student (tro inget annat), men i själva verkligheten är det bara en rutten lärarlön... Så jag förstår att det måste vara jobbigt att betala drinkar och skit till era "såkallade vänner" eftersom ni inte egentligen är några miljonärer som ni anser er vara. Ni bloggar= det är ett helt vanligt jobb! Okej, ni blir kanske lite mer igenkända när ni är ute och så, men mer än så är det inte. Så om jag skulle välja mellan att vara vanlig som jag är nu eller som en "wannaberik bloggare" så är jag den jag är nu. DVS en fattiglapp! Eller så väljer jag att vara stenrik så jag slipper ens behöva tänka på vad jag lägger pengarna på.

Kommentera

Publiceras ej