favoritprogram i tvrutan!

0kommentarer

Halli hallå. Jag har hittat mitt favvoprogram tror jag.. Tro det eller ej, men jag tittar faktiskt inte så mycket på tv. Jag är mer en data/måste "plugga nörd". När jag däremot är hemma hos R, så är datorn ofta upptagen, vilket medför att jag sysselsätter mig med tv. Iallafall så såg jag programmet Mammor och minimodeller! Personligen tycker jag att det är så sjukt, så att det blir roligt. Jag förstår om barnen tycker det är kul att klä upp sig och vara fina och bli fotograferade and you name it. Jag var likadan, men när barn i åttaårs-åldern rakar benen!? Nu är inte jag någon mamma alls över något slag och kan därför inte argumentera mig så mycket om det, men det finns väll en tydlig karaktär mellan att vara vuxen och barn? Kul att vara åtta bast och behöva gräma sig åt att ha stubb på benen, när man i den åldern inte ens fått hår på muttan!! Det komiska i det hela är också att se hur mycket föräldrarna berörs när det kommer till att höra konstruktiv kritik om deras barn, haha! Något som däremot är lite tragiskt är att det verkar som föräldrarna vill mer än barnen. Jag får uppfattningen av att föräldrarna vill att barnen ska ta på den "roll" som de själva aldrig fick. Vad tycker ni om programmet!?

Kommentera

Publiceras ej