komplex

1kommentarer

Min mamma har alltid sagt att skönhet kommer inifrån och det känns ju jävligt nice för då känner jag mig på rätt sida om jorden. Dream big eller? jag vet inte hur många gånger om dagen jag faktiskt grämer mig åt min kropp, utan att göra ett skit åt det. Såna som jag är bara så sjukt irreterande. Man kan titta på tvprogram som "bigest looser" och tänka get a life och gör något åt bukfettet! Jag är fan en lika stor looser själv som inte gör något saken, utan istället bara gnäller. Så imon ska jag fan gå och träna även om det kostar mig halva mitt bidrag! Jag är supertaggad, hoppas det håller i sig nu bara.

1 kommentarer

Lisa

30 Jan 2012 20:48

Att skönhet kommer inifrån tycker jag man märker om man jämför just Biggest Looser å typ Top model. Hur goa är de inte mot varandra i Biggest Loser, vem som än vinner eller förlorar så bryr de sig om varandra. Medan tjejerna i top model är skitsnygga men ofta beter sig som svin.. Heja fin insida å skit i utsidan! Nog är de väl bra om man är nöjd med sig själv men jag föredrar ändå insida.. Helt klart! Kul att du är taggad för träning iaf, synd du inte kunde träna med mig! Alltid roligare när man är fler ;D

Kommentera

Publiceras ej