osynligheten blir mer synlig

0kommentarer

Jag har skaffat Bloglovin, så nu kan ni följa mig där. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Förut marknadsgjorde jag min blogg ganska mycket på facebook, mest som en kul grej. Jag är ju inte direkt serriös med min blogg.. Men sen efterhand började jag skriva om mer personliga grejer som jag inte vill att hela omvärlden ska ta del av, fast det gör dom ju ändå i och med bloggen.... Så jag slutade iaf länka min blogg på internetsidor och nu har jag på sätt och vis gjort det igen. Jag är nog en väldigt tvetydig person! Samtidigt som jag vill att folk ska läsa min blogg, vill jag ändå inte det eftersom det känns pinsamt på något vis. AJA ni som läser den, tack! Även fast ni aldrig kommenterar så uppmuntras jag iaf åt att vara någon annans tidsfördriv. Ps; kommer nog inte skriva på bloggen på ett tag. Har inget roligt eller inspirerande att skriva över huvud taget, så håll ut.

Kommentera

Publiceras ej