1 år av kärlek, lycka och gemenskap.

0kommentarer

ibland undrar man hur han lyckats stå ut med mig? Och ibland undrar jag hur jag lyckats stå ut med honom? Vi är två HELT olika individer på ett plan, men också fruktansvärt lika på andra plan. Vi båda är sociala, framåt och utmärkande och lite halvt galna! De dåliga sidorna tänker jag inte ta upp, för de lär ni få uppleva ändå ;)
Åh, jag älskar verkligen min pojkvän sjukt mycket. Han är så tacksam och ger så mycket glädje och värme. Det verkar som att han vet om att jag är en "attentionwhore".. Hur gulligt är det inte att han ringer en minut innan tolv och säger att "vi har snart varit ihop i ett år, om en minut". Eller att han skriver det på min logg på facebook! Min pojkvän verkar komma ihåg betydelsefulla dagar. Han är inte som jag.. Som glömmer bort när han fyller år woooops!

Kommentera

Publiceras ej