en helg i alkoholens tecken

0kommentarer

jissus så glad jag blev häromdagen när min bästa vän ringde mig och ville att vi skulle ses. Det blev en snabbis till Mjälen och tro det eller ej, men mellan regnskurarna, så var det strålande sol! Jag fick till och med lite färg! Därefter bar det av till sommarens stad numero one... Talar givetvis om HALMSTAD. Tog ett tag innan vi väl kom dit, då vi båda två har en förmåga att försumma viktig tid till prat och skratt! För att göra en kort summering av gårdagen, så vill jag börja med att säga att den såg ut som de flesta fester. En förfest, dans på en nattklubb följt av efterfest. I vårt fall blev det "efterfest". Vi var ganska trötta allihop. Ska göra er läsare något överraskade genom att formulera mig positivt! Jag hade en askul kväll och dansade järnet. Nu är jag helt slut och något mörbultad efter att ha legat på en stenhård soffa med endast några timmars sömn, men det är ju så det fungerar med uteliv. Dagen i all ära har såklart bestått av fettig mat och det fortsätter den med....

Kommentera

Publiceras ej