För jag såg att dom va suckers!

0kommentarer

Igår blev det Halmstad och fest. Bilresa dit och hem tänkte vi. Skitbra. Eller inte? Hur är människor funtade egentligen. Åkte dit med två bilar, jag personligen känner inte personerna i fråga i någon större bemärkelse, men min nära vän gjorde det! Vi kommer fram till Sommarhaket och allt känns som det ska. Sedan splittras gänget med tanke på den varierade åldersmajoriteten i gruppen. Vi bestämmer oss för att lämna varandras telefonnummer för att sedan höras av vid stängning. Vad händer? klockan bli stängning och vi börjar undrar var vår skjuts har tagit vägen. Vi ringer dom och de svarar inte någon av dem! ( de har stängt av sina mobiler). Efter många om och men, så får vi tag på en utav bilarna och de berättar att de har redan åkt, men att en bil är kvar och väntar på oss. Tydligen inte. Lite senare får vi ett sms "Sorry, vi var tvungna att åka, hoppas det löser sig för er...". Ähh okey!? Där står jag och Amanda i en halvt främmande stad, 7 mil hemifrån, med inte en jävla buss hem och det finns inte ett jävla vandrahem ledigt. TAAACK! Vad är det för jävla vänner som inte ens kan vänta 30 minuter känner jag? Hade det vart mina vänner hade jag sagt upp bekantskapen direkt! Okej, att killar tänker med kuken, men tjejer? Har ni inte lite jävla anamma i er för att fatta att man inte lämnar två tjejer själva och sedan åker hem + stänger av sina mobiler! Att de stängde av sina mobiler var ju bara en tydlig markering på att det visste att de hade gjort fel. Dom kan fan ta mig glömma att de ska få sina bensinpengar iaf! Det är ju turen att man hitta sina gamla fyllepolare (som man inte umgåtts med på år och dar). Sov i en stuga på golvet! Glad av att det fanns tak över huvud! Idioter...

Kommentera

Publiceras ej