HEJ

1kommentarer

här kommer lite update. Jag är ju i Stockholm... Eller jag är ju i Nynäshamn, eller mer korrekt Ösmo. Jag har det bra. Saknar såklart mina djur! Det har varit skönt på ett sätt att slippa hästen ett tag så man kan koppla av på riktigt, men nu börjar abstinensen leta sig fram ordentligt! Jag har även kommit underfund med att det inte är så långt kvar i min utbildning. Jag blir lixom Lärare i Februari om allt går som det är tänkt! Hur skönt!?. Jag har bestämt att lägga allt på skolan nu. Min pojkvän sa "Men det gör du ju redan". Jo på sätt och vis, men jag vill göra det så att det verkligen känns in i ryggmärgen. Något som jag också vill satsa på är hästen. Vill komma ut och träna och tävla. Aja hinner inte blogga mer, men återkommer med spännande läsning när jag är hemma i Ljungby. Här finns mycket att lära!

1 kommentarer

Malin

02 Jul 2012 17:56

SV: tyvärr kommer inte schabraken finnas till försäljning på falsterbo, de är under produktion. Dock kommer man kunna förhandsboka sitt exemplar av både schabrak och huva när man kommer till min monter :)

Kommentera

Publiceras ej