inlägget anvisat åt en särskild grupp

0kommentarer

Varning för häst-inlägg!!!

Har ju som sagt varit i FBO. Ska sammanfatta allt mycket kort, då jag inte tycker det är så speciellt kul att skriva om hästar och ser ingen anledning med att göra det heller... Men kanske finns det någon nyfiken där ute?. Igår hoppade min gråa stjärna super! Blev dock ett pet, men det kan kvitta för han visade verkligen att han hör hemma på de stora tävlingarna. Idag när det var på gräs och på den stora banan gick det inte lika bra. Lite synd... Resultatet idag vägde nämligen mer och det gjorde att han tyvärr inte gick vidare till finalen! Jag är nöjd! Han fick tre nedslag och det var inte höjden som var problemet. (debuterade 1,25 för första gången!). En ryttarmiss och spänd häst och lite "nochighet" meverkade till resultatet. Hur som haver, det är en fin häst jag har! Han kan gå långt med rätt ryttare, det vet jag och det vet kanske andra också? Hade nämligen en del spekulanter som var sugna på att köpa honom. Allt är till salu till rätt pris heter det ju? Så om någon är sugen på att köpa är det bara att hosta upp pengarna, annars kan jag lika gärna behålla honom. Jag är ju så fast och glad i min lilla pålle och jag är medveten om att många där ute inte pallar med en sådan "skarp" häst. Han har skalle helt enkelt.

Kommentera

Publiceras ej