nytt (för mig)

0kommentarer

Linnéa Henriksson.. Vad e det för brud? Lyssnade på henne av en ren slump på spotify och människan är ju fan bra! Typ lite Maggioinspo över hennes sång. Tyvärr är jag för lycklig för att strecklyssna på deprimerade kärlekskrossande låttexter, men det kommer tillfällen för det också. För visst är det så. Humöret styr helt klart låtvalet. Satt dessutom och lyssnade på en gammal låtlista jag hade. Jag diggar min musik även om vissa låtar påminner mig om gammal och trist ånger, så har den även fört med sig något bra. Vissa låtar som t e x "Downpipe" och andra houseliknade stresslåtar gjorde att det slogs en knut i magen. Plötsligt kommer en massa minnen upp om ett omoget och revolterande "jag". Numera får jag inte den känslan längre. Nu kan jag lyssna på låtarna utan att behöva bli passivt drogad.

Kommentera

Publiceras ej