Jag var på student

0kommentarer

Igår var jag på min bästa kompis-brors-student! Mycket trevligt. Idag är det inte lika trevligt. Det var värre än att jag tog studenten. Med tanke på att mina bästisar var där så tog vi två flugor i en smäll.. Fest och gemenskap:)
Jag ska aldrig kombinera kaffe och alkohol. Jag tror det var koffeinet och spriten som gjorde den värsta inverkan på mig igår. Efter att jag druckit en kopp kaffe i ett hastigt svep blev jag speedad som fan! Värre än en som gått på tjack en hel dag.Ush, vad pinsamt. Gjorde väll inte direkt bort mig så mycket på festen vad jag vet, men nere på stan kanske!? Jag hade tydligen råkat ringa upp min svärmor. Det är typ dödens vad pinigt. Dock ser det inte ut som att jag ringt upp henne på min telefon, men å andra sidan har den telfonen gjort sina sista andetag. Jag har nämligen ett svagt minne av att min pojkvän ringde och sa det igår. Helt ärligt kommer jag inte ihåg mycket varken från Harrys eller Shelter. Kanske bäst det. Jag har nämligen en tendens för att bli högljudd, dra råa skämt och pikar som ingen förstår på fyllan. Det är dumt, det är sånt som folk stör sig på. Sedan skulle jag gå hem och det gjorde jag med besked. Skoskav som in i helvete! + att jag fick gå en frukstansvärd omväg. Såklart hade de stängslat in från lagavallsbron till andra sida på grund av husbygge, vilket gjorde att jag fick gå runt alltihopa på våldtäktsvägen helt ensam, inga pengar på mobilen, i mörker, hungrig som ett as och med jävulsiskt skoskav!!! När jag kom hem tog jag makten över spisen och lagade nudlar. Idag är jag medvetslös. Det säger ganska mycket om min kväll /Sannie
Skenet kan bedra. Svårt att tro att en hästjej kan gå loss?
Jag föddes inte som en präktig och duktig flicka. Jag är fan ett galet kid innerst inne.

Kommentera

Publiceras ej