när benen inte orkar, springer jag med hjärtat

0kommentarer

Tänk om man hade sån här kropp? :)

hemkommen efter ett litet löp. I mitten av rundan öppnade sig himmlen och det började ösregna. Kände mig som en THUGH GIRL i en träningsfilm. Jag är absolut ingen mästare på att springa. Jag har inte det där nätta löpsteget, men jag har en VILJA. Viljan kan man komma långt på. Jag springer bara ca 4 km för sedan tycker jag det blir långtråkigt och jobbigt. Jag skulle gärna vilja springa längre sträckor, men som det ser ut i nuläget så har jag ingen motivation och känner ingen press till det heller. Bättre att springa lite än ingenting alls? Ibland är det verkligen skönt att trötta ut sig själv. Jag behöver införskaffa fler löpturer/gångpromenader för min hälsas skull. Jag känner nämligen att jag har lättare att varva ner då.

Kommentera

Publiceras ej