nya tider

0kommentarer

ihhh. Nu åker pojkvännen till Sthlm. Otroligt skönt för honom som har alla kompisar där och dessutom finns det ju lite mer och hitte på! För mig blir det mindre bussresor och det är jag glad för. Tror vi ska vara borta från varandra i två veckor! Vi har inte varit iväg från varandra så pass länge innan, men jag oroar mig inte över detta. Det klarar jag, jag är väll ingen blödis ;). Dock kommer det bli lite långtråkigt att bara bo hemma nu. På ett sätt är jag ju van vid att klara mig på egen hand eftersom jag i stort sätt aldrig är hemma. Nackdelen nu är att man bli uppassad in i minsta detalj. Även om man inte vill bli uppassad!?. Fast det är synd och klaga, det är rätt bra hemma också. Jag trivs ändå någorlunda bra i mitt flicka rum.
Jag älskar honom och jag är så lycklig. Ingen kan ta ifrån mig äkta känslor.

Kommentera

Publiceras ej