alcohol is a hell of a drug!

0kommentarer

Min bror kom nyss hem från studentfesten lite tidigare än väntat. Full som ett ägg, kunde knappt gå och har legat på toan och spytt ett antal gånger. Var verkligen jag också så hemsk!? Svar: JA!.
I tonåren hade jag svårt att behärska mig när jag drack. Jag drack snabbt och mycket, vilket resulterade till en jävla bakfylla dagen efter blandat med ångest. Till skillnad från andra som tycker dom "gjort bort sig" närde  dansat på ett opassande vis eller hamnat i säng med fel kille så jämför jag det som a pice of cake! Har lyckats med en hel del dumdristiga saker. Blivit hemskjutsad av vakter, utslängd, spytt offentligt, lipat, skapat intriger och ännu värre saker som jag inte ens vill skriva. Detta är självklart inget jag är stolt över, men man lär sig saker och ting. Man ser också saker med helt andra ögon efter ett tag. Tro mig, jag är inte färsk ännu på att kontrollera min alkoholhalt, men jag har blivit bättre. Anledningen till att det spårade för mig förut tror jag hade att göra med att jag mådde dåligt. Jag var singel då och var så beroende av någon! Alla mina vänner hade ju killar och pojkvänner. Jag sökte bekräftelse genom att ta till flaskan. (haha shit jag låter som en alkis eller något). Men det var så, jag kände mig lyckligare av att vara ute och festa för jag fick komplimanger (när jag inte gjorde bort mig), träffade nya vänner, kopplade av osv. Jag stressade av genom att festa typ. Bort från alla krav och ofta slutade det med att jag blev helt wasted. USh, fattar inte varför jag skriver det här ens... JO jag skriver det av en anledning. Känns så jävla gött att vakna upp nykter imon!

Kommentera

Publiceras ej