inte min förlust!

0kommentarer

sitter och äter en pizzaslice och lite godis på det! Just det, fick mens idag! YEEEEY. Har inte haft det på typ 2 mån, så har gått runt och varit lite nojjig, fastän jag vet att det är normalt med oregelbundhet vid p-stav. Har asont i ryggen och känner mig trött och deppig! Idag skulle egentligen Romeo komma till mig, men han tyckte tydligen inte det var lika viktigt som jag, så han beslöt sig för att vara hemma.  Det var jobbigt att ta sig hit och man kunde ju ändå inte göra så mycket vid 21-tiden mer än att sova... Precis som det finns så jäkla mycket att göra i växjö då! :O. Det var väll kanske inte heller så poppis att stiga upp klockan 0.7.00 dagen därpå för att titta på hästar. Så nu sitter jag här i min ensamhet. Och ja, det är jävligt synd om mensbarnet!!

Kommentera

Publiceras ej