jabbadabbadooo

0kommentarer

sov till klockan 12 idag. Sjukt gött, men ändå drygt. Det känns som man har förlorat en halv dag när man vaknar sent. Känns bra för tillfället, men sen får man typ ångest över att man missat plugg och andra viktigheter ;).
Nåväl, jag har varit ganska duktig ändå. Åkt inlines till bussen, tränat en 6o-minutare och nu hemkommen från plurret.. Jag och maaam simmade 1000 m!  HEJA! Man gör ju allt för att bli en ballerinasmal dansös! Verkar ju helt awesome och vara sådär lätt som en fjäder och dessutom smidig. Men hur lätt är det då? DET FINNS INTE ENS I MIN BEFINTLIGET ATT JAG SKULLE KUNNA VARA DET! Jag är född som en knubbig svensk med höfterna på de rätta ställerna. Sen när man har en pappa som har lagat makaroner med isterband och biffar är det så gott om lönlöst!  Då är man inte så smidig länge men What to do!? Jag känner mig åtminstonde frisk och det är viktigt! Nej sluttjat om vikthets, men svårt att undvika den fronten då allt idag i stort sätt pekar på sånt.

Kommentera

Publiceras ej