minireunion och avsked!

0kommentarer

Varit i Idas nya lägga tillsammans med Amanda, Jenny, Elin, Emma och Johanna. Pizza och vofflor. Har även sagt adjö till Johanna som har tagit hästeriet på allvar och flyttar därmed till Tyskland för att arbeta med hästar på heltid. Impad av alla dessa hästmänniskor som tar tillfället i akt och ger sig iväg! Vad har jag gjort ingenting!?...
Ida flyttade till Sölvesborg och jobbade med hästar. Jenny till skåne och jobba med hästar. Johanna till skåne och med hästar. Amanda till Karlshamn och Emma och Matilda Flyinge. Och så jag... Även jag en hästtjej med brinnande intresse. DOCK har jag suttit under skolbänken! Både på gott och ont det där! Men, man ska inte vara för självkritisk! Jag har faktiskt arbetat i Sickinge som ridinstruktör för nybörjare på lördagar i 3 års tid! Jag kanske inte utvecklades så mycket i min ridning, men som ledare utvecklades jag enormt!
Jag är så sugen på att skaffa en till häst! Men jag har inte råd! Och kanske inte heller tid!? det bästa av allt hade varit om jag och mamma kunde köpa en häst ihop, men det lär väll aldrig ske!
TACK OCH HEJ!

Kommentera

Publiceras ej