töööööörchtiiig

0kommentarer

Ibland är jag stolt över mig själv. Att jag lixom har hunnit "tänka till lite" innan jag lagt mig på halmbädden. Jag talar naturligtvis om den obligatoriska vattenflaskan bredvid sängen efter en vild kväll. Denna gång, hade jag lyxat till det i form av mineralvatten! Aldrig har något smakat så bra som dagen efter!
Igår var en stimmig kväll. Rätt skoj hos Jenny. Nöjet var dock inte på min sida, så fort vi kom ner till stan, men what to do!? Brorsan skjutsade hem mig igår, så det var skönt att slippa gå våldtäktsvägen hem helt själv som jag annars brukar få göra...  Sen när jag satt där på pakethållaren och kände hur min röv blev plattare än vanligt kom det upp för mig hur bra man har det!.. Pratade med en brud om svartsjukedrama hos hennes kille! Jag säger bara SICK! Tur man inte har det så.. Trodde mest det var vi tjejer som var så patetiska! Denna killen hade iaf blivit sur på hans tjej för att hon satt med benen lite väl "öppna"!? Inget som vi andra la märke till dock! Fan vad jobbigt att ha en sån kille rent ut sagt.
Aja nu ska jag cykla till stallet! Ja ni hörde rätt! CYKLA...

Kommentera

Publiceras ej