harmoni

0kommentarer

finner jag bäst i stallet! Kan tyvärr inte säga att det är på hästryggen med tanke på min busiga lilla krabat som helt plötsligt från ingenstans kan flyga och flänga. Idag var han super. Det var två hinder uppsatt i paddocken så jag kunde ju såklart inte undivka dem. Först travade vi över bommar och där var han lite lojj. Däremot när vi tog det i galopp var han väldans fin! Lugn och avslappnad. Därefter hoppade jag krysset och han hoppade så himla fint! Han överhoppade sig lite, men man kände verkligen hans ryggvärkan och frambensteknik. Det var kul, för han är inte direkt den hästen som tar i för kung och fosterland. Elmer är den hästen som kan vara lite lat och plocka en del bommar. Förutom att en gräsklippare och några nya hästar i hagen bredvid som gjorde att Elmer fick psykbryt, så var han fin! Jag är för övrigt nöjd som tusan då jag putsat upp all min utrustning och rensat i mitt skåp. Känns så bra att komma till stallet imorgon när allt är rent och fint.

Kommentera

Publiceras ej