otippat uppvaknande.

0kommentarer

Hejsan! Vad hände igår? Jag drack vin i Ljungby och det var typ evigheter sen sist. Vaknade upp i en tvåsittsoffa klockan 8:00 på morgonen. Det jag hade som täcke var en fårskinnspläd som man har på golvet. HEJA! Glad över att jag lyckades däcka från efterfesten åtminstone, annars hade jag nog haft en mardröm framför mig idag. Ush, det är verkligen pain att vara bakis... Man känner sig så smutsig! I ordets rätta bemärkelse. Nu vill jag faktiskt konstigt nog ut till stallet och terra mig själv med lite arbete. Ikväll blir det Växjö och försonas med min älskling. Vi vill verkligen flytta ihop nu (!!!). Börja känna mig ganska usel som lever på min pojkvän som i sin tur punga ut både det ena och det andra för mig. "CSN BETALAR".. Men undrar hur det blir när man flyttar ihop? Tänk om man bli skit sura på varann? Och när man ska bestämma möbler å sånt? Jag vill ju lixom inte moblera med hans zigenarsoffa eller andra flummiga saker. MEN det är ett annat kapitel och ett tag till dess. Något som är säkert är att jag älskar han så jävla mycket. Han är min prins minus lite moral och lite annat hehe!

Kommentera

Publiceras ej