störningsmoment i förhållandet.

0kommentarer

I alla förhållanden finns det "störningsmoment" som jag så fint har valt att kalla det. Kan ju såklart inte tala för alla, men annars måste man nog var ganska bränd i huvudet om man anser att man inte stör sig på något hos sin partner.
 
Här är några saker jag stör mig på:
 
1. Han sätter aldrig in en ny toarulle i pappershållaren. Istället sätter han en ny toarulle på handfatet, vilket i sin tur leder till att pappret är blött när man väl ska torka sig i röven. När man ber honom att sätta på toarullen på sin hållare svarar han i stil med "Jag gör alltid det".. ÅHHHHHHH psykbryt.
 
2. Säger "Nej" till att umgås med sina vänner för att han vill " tillbringa mer tid med sin flickvän". Låter ju oerhört fint och klyschigt, men inte lika roligt när han sitter och spelar dataspel hela kvällen. 
 
3. Skyller på att han är en stressad person och skiter då i skolarbete för att han måste ta det lugnt och inte "gå in i väggen". När min åsikt är att han inte gör ett skit HAHA.
 
4. Att han fullkomligt älskar nyheterna på TVn, Aftonbladet, kvällsposten you name it. Kan lixom på allvar utbrista och skrika "Ja" när det är dax för nyheterena. Detta i samband med att man ser en skitbra film på tv.
 
5.När han har duschat och det ser ut som en jävla sjö i badrummet. När man kommer in kan man till synes se kalsonger, svettiga kläder och andra vidrigheter på golvet.
 
Men förutom detta och lite till så finns det ju faktiskt en underbar person också, Mannen som jag älskar! Han som kan få mig att skratta, le och gråta. Älska dig <3
 
 
 
 
 
Saker som han eventuellt stör sig på hos mig:
 
1. Att jag avbryter hans tal. Jag vet, asjobbigt! Men har alltid varit sån. Pratar snabbt och vill att de ska gå undan när andra pratar också,.
 
2. Kommer inte på något. Jag är helt enkelt för UNDERBAR att leva ihop med! ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej