Jag lever.

0kommentarer

Hej igen!
Det har inte hänt så mycket mer i mitt liv än att alla kidzen har höstlov. Alla utom jag. Fast jag tog ett frivilligt höstlov i morse, då jag egentligen skulle haft föreläsning vid kl 10.15. Jag sticker till hästen och drar på föreläsningen vid 13.15 istället. Igår hände en sak som flunerade i min hjärna. Jag satt vid busstation och skulle åka ner till centrum. Jämte mig sitter en kille. Han börja prata med mig!??? Ja, i Sverige är vi så tramsiga att man kan inte prata med folk man inte känner... Men what ever. Han börja inleda en konvensation och fråga om jag hade varit och tränat. JAPP! Det hade jag. Sedan börja han fråga var, när, hur. Där gick gränsen lite. Nog för att jag tycker om när killar tar intiativet, men INNAN man gör det borde man se till att:
 
1. man inte luktar som ett rövhål i munnen innan man öppnar käften.
 
2. Inte drar en inledningsvals om att "Söndagar är sååå hemska". 
 
Han kanske var bakfull? Men jag mådde hur bra som helst. Bara för att jag såg helt överkörd ut i fejjan behöver inte det betyda att vi har gemensamma bakfyllor! 
 
Det var väll det tjoooo!
 
PS: Elin vad fan har du för mobilnummer? Jag har skickat massa sms till dig utan svar? No money eller?

Kommentera

Publiceras ej