Motivation-jatack!

0kommentarer

Okej... Jag har varit dålig på att utöva någon slags motion. Inget utöver det vanliga ridandet dvs. Nu vid klockan halv elva kommer jag på att jag är sugen på att ta upp träningen igen. Jag är ruskigt sugen på att börja gymma igen och svettas av fysiskt syfte! Det är bara svårt att få tiden att räcka till. Men folk säger ju att om man verkligen vill något så går allt? Problemet är att jag kan aldrig göra något "lagom". När jag gör något så gör jag det på helfart. Och när jag inte når upp till målet, då slutar jag. Det är väll därför jag är en periodare... Men jag tycker verkligen om att träna och allt jag behöver är att få in det i en rutin, vilket iofs är ett jävligt stort problem för mig. Det får lixom inte bli för stressigt. Jag stressar redan så mycket att jag svettas kopiöst utan ansträngning. Det är sjukt. Typ värsta klimakteriet eller nåt.  Det är ungefär som en sjukdom. Jag måste göra något hela tiden annars får jag ångest.

Kommentera

Publiceras ej