jag är inte lika ung längre, men precis lika dum

0kommentarer

Igår helt spontant blev det fest. Nu när det är sista terminen måste man ju sätta sprätt på studentlivet på riktigt. Förhoppningsvis återkommer ju inte pluggtiden. Idag hade jag föreläsning på morgonen och det var ganska segt att komma upp vill jag lova. Trots det så fanns diciplinen med mig. Igår trodde jag nog att jag var världsmästare i engelska. Pratade med en massa utbytesstudenter! Och jag suger bokstavligt talat på engelska.. Fick även reda på en sjukt pinsam grej igår. En hemlighet som hände för lite mer än ett år sedan, så jävla typiskt att det händer mig också xD.
Jag kom direkt från stallet och fick köra på en raggardush. Lindroth tyckte jag va lik Mimmi i min toffs som jag gjorde på 3min ;)
 
Fjortisbild haha :D

Kommentera

Publiceras ej