Summering i korthet

0kommentarer

Ligger just nu nerbäddad i sängen. Bloggar inte längre från en bärbar utan från min telefon! Yes ni läste rätt.. Jag har äntligen tagit saken i egna händer och skaffat mig en sån där märkbar telefon som varenda jävel har. Nog Om det. Helgen som varit har bestått av shopping och goda middagar med min underbara hälft. Vi var dessutom och simmade, testade även på äventyrsdelen och åkte "vildforsen". Den var minst sagt vild. Älsklingen tittade på mig och tyckte jag var töntig som tvinga han att åka. Slutade iaf med att han knäckte sin rygg och att jag åkte på en unge i all hast och samtidigt hamnade jag baklänges och svingades ut i ett "stup" som jag inte visste fanns. Känner att man har blivit lite av en blödis på senare dar. På kvällen gick vi ut. En kurskamrat till mig hängde med och vi dansade verkligen röven av oss, skoj kväll! Idag har det sett ut som i vanlig ordning när det kommer till bakishäng. Pizza och legat seg som ett as framför TVn en hel dag. Inte förrän senare blev det stallet och förbereda allt till punkt och pricka inför tävlingen! Nu ska jag sova min skönhetssömn iaf till kl 05:30

Kommentera

Publiceras ej